VÝMĚNA A VRÁCENÍ ČEPICE

VÝMĚNA ČEPICE

Abyste si byli jistí, že objednáváte čepeček a čepici správné velikosti je důležité přečíst si všechny uvedené informace ohledně velikostí. Nejste-li si jistí velikosti, pište mi prosím do zpráv.

Čepici samozřejmě můžete vyměnit do 14 dnů po domluvě (na e-mailu: napis.pepe@gmail.com), pokud by neseděla nebo Vám nevyhovovalo cokoliv jiného. 

Jakoukoliv čepici je potřeba pak vrátit nepoškozenou, nenošenou, neznečistěnou, řádně zabalenou (v původním obalu), se všemi štítky a bez známek opotřebení (např. nošením, praním a jiné), mimo opotřebení v rámci obvyklé manipulace (např. vyzkoušení nebo jiné prověření funkčnosti).

Zboží zašlete na uvedenou adresu, ze které Vám bylo původně odesláno, a to prostřednictvím České pošty - Balíkovny. Po domluvě je možné zaslat zboží též na výdejní místo Zásilkovny. 
V obou případech si nezapomeňte vzít doklad o odeslání zboží, v případě ztráty balíčku si ho můžete potom následně vyreklamovat.

  • Zboží odeslané na dobírku nebude převzato.
  • Náklady spojené s vrácením a výměnou zboží si zákazník hradí sám. Vyměněné zboží Vám bude odesláno na Vámi uvedenou adresu skrze Balíkovnu (ve výši 75 Kč), či výdejní místo Zásilkovny (ve výši 89 Kč). Vyberte si prosím způsob doručení. Na uvedenou částku Vám přijde faktura na mail.
  • Zboží je možné vyměnit také osobně.

Pokud na daném produktu budou shledané a jasné známky nošení, není možné akceptovat vrácení zboží, případně Vám bude vráceno pouze 50 % částky za produkt, což je částečná kompenzace mého času věnované vaši zakázce (viz obchodní podmínky).

Děkuji za pochopení.

Níže si můžete stáhnout FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ.

VRÁCENÍ ČEPICE

Čepici samozřejmě můžete vrátit do 14 dnů po domluvě (na e-mailu: napis.pepe@gmail.com), pokud by neseděla nebo Vám nevyhovovalo cokoliv jiného.

Jakoukoliv čepici je potřeba pak vrátit nepoškozenou, nenošenou, neznečistěnou, řádně zabalenou (v původním obalu), se všemi štítky a bez známek opotřebení (např. nošením, praním a jiné), mimo opotřebení v rámci obvyklé manipulace (např. vyzkoušení nebo jiné prověření funkčnosti).

Zboží zašlete na uvedenou adresu, ze které Vám bylo původně odesláno, a to prostřednictvím České pošty - Balíkovny. Po domluvě je možné zaslat zboží též na výdejní místo Zásilkovny.
V obou případech si nezapomeňte vzít doklad o odeslání zboží, v případě ztráty balíčku si ho můžete potom následně vyreklamovat. 

  • Zboží odeslané na dobírku nebude převzato.
  • Náklady spojené s vrácením zboží si zákazník hradí sám. 
  • Zboží je možné vyměnit také osobně.

Pokud na daném produktu budou shledané a jasné známky nošení, není možné akceptovat vrácení zboží, případně Vám bude vráceno pouze 50 % částky za produkt, což je částečná kompenzace mého času věnované vaši zakázce (viz obchodní podmínky).

Děkuji za pochopení.

Níže si můžete stáhnout FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.